Velkommen :)

Så skal det prøves, det her med at blogge. I må bære over med mig, da det pt virker lidt uoverskueligt, men mon ikke man lære lidt hen af vejen :-)

Jeg vil forsøge at holde jer opdateret med dejlige opskrifter - mange til brug i en livstil efter South Beach kuren som pt har hjulpet mig af med 5,5 overflødige kilo... MEN der skal også være plads til at leve, så mindre sunde opskrifter vil jeg også krydre med ;-)

Desuden kunne jeg godt finde på at skrive om de både dejlige og udfordrende ting der sker i livet, om rejser om golf og hvad der ellers måtte falde mig ind.

Håber du får glæde af mine opskrifter eller finde inspiration til andre ting via min blog - Velkommen til!

Kommentarer

  1. Hej Karina

    Fin blog du har her, der er bestemt opskrifter der skal prøves af! Jeg har selv lige startet en blog for nylig, som jeg også smider en del opskrifter ind på. Min inspiration er primært LCHF, men måske der er noget der kan passe dig også? Jeg har meldt mig som fast læser her og glæder mig til at følge med :)

    Eva - Handmade by Louley Inc.

    SvarSlet
  2. Hej Eva

    Lyder spændende - den blog vil jeg da også holde øje med :)

    SvarSlet

Send en kommentar