Flytning, sommerferie og en blog-award!

Hvis man kan undskylde bagud, så er det det, jeg hermed gerne vil gøre :-)

Jeg har ikke været meget aktiv den sidste måneds tid, men som I næsten kan læse ud fra overskriften, har der været heftig aktivitet alle andre steder end i køkkenet - Vi har nemlig brugt en masse tid med at pakke ned, male og istandsætte tidligere lejlighed, flytte, smide utallige læs på lossen og pakke ud i ny lejlighed.

Desuden har der også været tid til en lille uges sommerferie, så nu burde jeg nok rigtig være ladet op - NOT! Nå, men jeg kan jo ikke sidde og have ondt af mig selv over at sidde i en lejlighed, hvor vi stadig ikke har fået alt på plads og over kun at kunne afholde en uges sommerferie; Nej jeg må i stedet glæde mig over snart at have fået pakket alle køkkentingene ud, have mere frisk luft og ikke mindst at kunne bruge en udtryk som "forstads-kilo" om de ekstra kilo, der har fået sat sig på sidebenene, mens jeg ikke har haft køkken-kontrol :D

Blog-award
Én ting kan jeg dog stadig juble over! Lige inden vi tog på ferie modtog jeg en blog-award af LevSundtNU og den har gjort mig så stolt og glad! Jeg har aldrig modtaget en award før! Tusind tusind tak for den Ditte!

For at acceptere blog-awarden skal man gøre følgende:
1. Takke og linke tilbage til den person, der tildelte mig awarden.
2. Dele 8 ting om mig selv.
3. Give den videre til 8 andre bloggere.
4. Kontakte de 8 bloggere og fortælle dem om deres pris.

8 ting som jeg gerne vil dele med jer:
1. Jeg tænker over hvad jeg spiser, men er ikke fanatisk - Der skal være plads til "synd" ellers er livet ikke værd at leve :)
2. Jeg tror ikke på, at man kan holde sig mæt ind til frokost med en smoothie!
3. Jeg glemmer folk er til stede, når jeg synger højt og (efter sigende) falsk på jobbet...
4. Jeg fandt i år ud af, at der er "indbyggede" konkurrencer i Tour de France.
5. Jeg har altid glædet mig til at blive pensionist, købe mig en rød filtjakke og samle mos i skoven til flotte dekorationer; som jeg så også lige skal lære at lave :)
6. Jeg taler til tider før jeg tænker, men er aldrig bange for at undskylde, hvis jeg får stødt nogen...
7. Jeg elsker at spille golf!
8. Jeg elsker, når andre kan bruge mine opskrifter og fif's!

Jeg vil gerne sende stafetten videre til:
Newyorkerbyheart – Birthe; Du er min inspiration til at komme i gang med en blog og jeg elsker at følge med på din blog!
Klidmoster – Malou; For lækre opskrifter i et dejligt lige-ud sprog og ofte underholdende tweets.
Gastromand – For lækre opskrifter, der kan få min mand i køkkenet!
Louilicious – For god inspiration og fantastiske fotos!
Marie Melchior – For lækre hurtig-retter til hverdag og lækre billeder.
Louisa Lorang – For appetitvækkende fotos og  grafisk linje, samt for et fantastisk payoff: ".. jeg er stadig sulten" :)
Slagt en hellig ko – For de smittende "Today I love" opslag.
Fjordrejen – For gode opskrifter og en fantastisk evne til at forklare simpelt og stadig få det til at se top-indbydende ud!

Hermed er blog-awarden givet videre og kontakt mig endelig, hvis I gerne vil have tilsendt et grafikstykke som det ved siden af til jeres blog :)

.:: Karina - egoshe.dk ::.

Kommentarer

  1. Tillykke med award'en og tak for de søde ord, jeg bliver helt rørt :-)

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  2. Hej EGOSHE!
    Din blog er virkelig virkelig fin! Vi er to 14-årige piger der har en madblog, kunne du tænke dig at kigge forbi?
    http://joseetchris.blogspot.com/

    - JOSE ET CHRIS

    SvarSlet
  3. Tusind tak for komplimentet! Og jeg kan kun sige i lige måde - jeres blog er SUPER lækker!!!

    SvarSlet
  4. Tusind tak skal du ha' - jeg hopper gerne med på legen :-)

    SvarSlet
  5. Det lyder hyggeligt :) Sig til, hvis jeg skal lave dig et lille grafikstykke, som den jeg har i min højremenu :) Den kan også laves mindre...

    SvarSlet

Send en kommentar