Stegt rødfisk med sprød æblekompot

Til 2 personer
(Kan spises i fase 2 og 3 af South Beach livsstilen)


Ingredienser:
500 g rødfisk
3 stk æbler skåret i tern
1 stk finthakket løg
3 stk gulerødder i små tern
2 stk porre i tern
2 spsk olie
1 tsk Perfect Fit sødemiddel
1 tsk rødvinseddike
Salt og peber
Stødt muskatnød

Sådan gør du:
Svits gulerødderne i olien i ca. 5 min. i en wok. Svits så løg, porrer og æbler med i 3 min. inden der tilsættes sødemiddel og rødvinseddike - Lade det svitse sammen i ca. 5 min, så æblekompotten beholder sprødhed og smag til slut til med muskatnød, salt og peber.

Rødfisken krydres med lidt salt og peber på skindsiden og steges på skindsiden i lidt olie på en slip-let pande i ca. 4 min., hvorefter den vendes og steger ca. 2 min. på den anden side indtil fiskekødet er lyst og gennemstegt.

Wola! Så lækkert!

Kommentarer